استخدامی امروز
استخدامی امروز

استخدامی امروز

استخدام درمنزل(سراسر کشور)

دعوت به همکاری از علاقمندان به کار استخدام درمنزل(سراسر کشور)

امروز

بازارخانگی

وب سایت بازار خانگی (www.bazarkhanegi.com) با هدف اشتغال زایی و کمک به مردم برای کسب در آمد از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک بدون حضور در محل کار به وجود آمده است.
در سایت بازار خانگی می توانید درآمد خود را افزایش دهید و حتی شما خانم خانه دار نیز می توانید از طریق بازار خانگی شروع به کسب درآمد کنید، با مشتریان خود در تماس باشید و در نهایت تجارت را از خانه خود شروع کنید. چه بسا بسیاری از تجارت های موفق و رستوران های زنجیره ای بزرگ در دنیا کار خود را از خانه خود و با حداقل هزینه شروع کرده اند.

سایت بازار خانگی چیست؟

وب سایت بازار خانگی یک شبکه اجتماعی برای کارهای خانگی بازاری مجازی برای خرید و فروش محصولات و خدمات خانگی می باشد.
اگر آشپزی یا شیرینی پزی بلد هستید یا اگر خیاطی، خدمات آرایشی و زیبایی، صنایع دستی، تدریس خصوصی و خلاصه کارهای خانگی بلد هستید و علاقه مند به کسب درآمد در محیط گرم و راحت خانه هستید، ابتدا در سایت بازار خانگی ثبت نام  کنید (برای ثبت نام اینجا کلیک کنید) و بعد از آن فروشگاه مجازی خود را به صورت کاملا رایگان بسازید. سپس می توانید محصولات و خدماتی که در آن حرفه ای هستید را در فروشگاه تان ثبت کنید تا آنها را در محله و شهر خود یا سراسر کشور به فروش برسانید.

 

 مزایای سایت بازار خانگی

سایت بازار خانگی امکانات زیادی را در اختیار فروشندگان و کاربران خود قرار داده است تا بتوانند در سراسر ایران دیده شوند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. از جمله دنبال کردن فروشگاه ها،داشتن آدرس اختصاصی،اضافه کردن خبر و بسیاری از مزایای دیگر…

در کل فروشگاه شما در سایت بازارخانگی پروفایل کاری و حرفه ای شماست.

شما با ساخت فروشگاه در سایت بازار خانگی (به صورت رایگان) هیچ چیزی برای از دست دادن ندارید!

 ثبت نام کنید و همین حالا فروشگاه خودتان را بسازید

روش های موفقیت در سایت بازار خانگی

  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

منبع:ای استخدامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.