استخدام کارمند اداری در اهواز 94

استخدام کارمند امور اداری خانم در اهواز

امروز

شرکت پخش توزیع گستران (سهامی خاص) در جهت تکمیل کادر اداری خود ، از داوطلبان واجد شرایط مطابق با شرایط مندرج در جدول ذیل در اهواز دعوت به همکاری می نمایند.

ردیفعنوان شغلیجنسیتسنتحصیلاترشته تحصیلیمهارتهاشرح شغل
۱کارمند امور اداریفقط   خانمحداکثر ۳۰ سال سنکارشناسیکامپیوتر/حسابداری
  • تسلط به photoshop word , excel
  • آشنایی با نرم افزار بیمه تأمین اجتماعی
کارمند اموراداری در این شغل عهده دار انجام وظایفی از قبیل ثبت ورود و خروج ، مرخصی و مأموریت پرسنل ، نگارش نامه ها ، تنظیم لیست بیمه ، دریافت و ارسال نامه ها با استفاده از سیستم و نرم افزارهای امور اداری است

حقوق و مزایا: برخورداری از حقوق ثابت مطابق با تعرفه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان ایران.
ساعت کار: ۷:۰۰ صبح الی ۱۴:۳۰
محل کار: دفتر شرکت توزیع گستران در منطقه امانیه اهواز

تأکید میشود صرفاً خانم های ساکن اهواز و با دارا بودن شرایط مندرج در جدول ، می توانند برای این شغل داوطلب همکاری باشند .

داوطلبان محترم می توانند ، رزومه (رزومه کامل شامل : مشخصات فردی ، سوابق تحصیلی ، مهارت ها و دوره های آموزشی ، سوابق شغلی ، آدرس محل سکونت و شماره تماس)خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا طی ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند( به غیر از ایام تعطیل ).

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

آدرس ایمیل: tozi.gostaran@gmail.com
تلفن: 06133335911


 


منبع:ای استخدام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.